درباره وبلاگ


سلام امیدوارم استفاده ی کافی برده باشید نظر یادتون نره درخاصت هاتون رو هم می پذیریم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 105
بازدید کل : 71673
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

dimo700-دیمو-رام-نرم افزار-بازی-و...




 

System Tuner Pro بهترین و کاملترین نرم افزار بهینه ساز اندروید می باشد که دارای امکانات قدرتمندی است. نمایش و ضبط تمامی فعالیت های گوشی ، تهیه نسخه پشتیبان و بازیابی هر نوع نرم افزار ، Task Killer قدرتمند ، کنترل حافظه و CPU ، نمونه ساز ترمینال ، ویجت و … از نمونه امکانات این نرم افزار قدرتمند می باشند.  شما می توانید میانبرهای مختلفی را روی صفحه نمایش برای خود ایجاد کنید.

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : علیرضا

Limitless-Remote01

Limitless Remote یک برنامه کاربردی برای اندروید می باشد که توسط آن می توانید گوشی خود را به یک موس یا کیبورد بی سیم یا حتی دسته بازی تیدیل کنید. با استفاده از این برنامه به طور کامل می توانید روی ویندوز خود مدیریت داشته باشید. این برنامه دارای سنسور های مختلف جهت کنترل موس می باشد. همچنین می توانید روی موزیک پلیر ویندوز نیز مدیریت داشته باشید و موزیک ها را از راه دور پخش یا قطع کنید یا حتی می توانید صدای کامیپوتر را کامل ببندید. همچنین می توانید از وصل یا قطع بودن شکبه اینترنت کامپیوتر خود نیز با خبر شوید.

.



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : علیرضا

WiFi Mouse Pro

با WiFi Mouse Pro دستگاه اندروید خود را تبدیل به یک موس و صفحه کلید برای رایانه کنید. برای این کار به WiFi نیاز خواهید داشت. این برنامه از لمس چندگانه پشتیبانی می کند. می توانید به راحتی رایانه شخصی، مک و HTPS خود را با یک شبکه محلی کنترل کنید. کنترل حرکت موس، راست کلیک و چپ کلیک، دکمه میانی اسکرول، کنترل صفحه کلید ورودی، ورودی صوت به متن با پشتیبانی از تمام زبان ها، انطباق پذیری با XP / Windows Vista / Windows 7 / Windows 8 / Mac OSX و … از ویژگی های برنامه است. فایل های مربوط به رایانه را نیز دانلود کرده و نصب کنید.

 

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 12:31 ::  نويسنده : علیرضا

 
با سلام . به دلیل درخواست کاربران آموزش روت کردن تبلت دیمو رو در اختیار شما میزارم . این آموزش از کاربر وبسایت and-roid.ir می باشد به نام REZA EM که از ایشون ممنونم به خاطر این آموزش جامع و مفید . امیدوارم برای شما هم مفید باشه . به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 فروردين 1392برچسب:, :: 12:14 ::  نويسنده : علیرضا