درباره وبلاگ


سلام امیدوارم استفاده ی کافی برده باشید نظر یادتون نره درخاصت هاتون رو هم می پذیریم
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 106
بازدید کل : 71674
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

dimo700-دیمو-رام-نرم افزار-بازی-و...




 

بازی فوق العاده زیبا ، اکشن و مهیج Modern Combat 2 : Black Pegasus HD + گیم DATA (دیتای SII اضافه شد!)

 

مطمئنا این سری از بازی های گیم لافت رو هم از زیباترین بازی های سبک جنگ و اکشن اندروید می توان به حساب آورد که این بار نسخه ۲ این بازی را برای شما همرا با دیتاهای (تست شده مثل همیشه) قرار دادیم!

اولین پیامی است که شما در بازی دریافت می کنید اسم رمز شما یعنی اسب سیاه است ، سپس آماده شوید تا در نبردی مدرن و سراسر هیجانشرکت کنید.ماموریت شما در این بازی پرده برداشتن از ماموریت ها و عملیات های جنگی سری می باشد. این بازی یکی از بهترین بازی های سیستم عامل اندروید در سال ۲۰۱۱ بود. این بازی بعد از بازی های معروف Call of Duty در سیستم عامل اَندروید مقام اول را دارد.
امیدوارم از این بازی زیبا لذت ببرید.

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : علیرضا

 

اجرای بی دردسر بازی های ps1 با ePSXe for Android 1.8.7 + پلاگین

 

این نرم افزار که نسخه pc آن یکی از بهترین شبیه ساز های ps1 می باشد به تازگی نسخه اندرویدی آن منتشر شده است . یکی از قابلیت های جالب نرم افزار امکان ۲ نفره بازی کردن است که صفحه به دو قسمت تقسیم می شود و می توانید با دوستانتان بازی کنید . این نرم افزار شباهت زیادی به نرم افزار fPSe دارد . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

 


 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : علیرضا

 

 

با استفاده از نرم افزار Fast File Transfer می توانید فایل های خود را با سرعتی بالا و معادل WI-FI انتقال دهید. انتقال سریع فایل ها از طریق WI-FI می تواند جایگزین مناسبی برای ارسال فایل ها از طریق بلوتوث باشد. افرادی که تبلت یا گوشی های بدون بلوتوث مثل تبلت دیمو ولی وای فای دارند می توانند از این نرم افزار برای ارسال فایل استفاده کنند به این شرط که دو گوشی وای فای داشته باشد و مشکلی نیست چون توی این دوره زمونه گوشی ساده هم وای فای داره . برای دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه کنید . اگر نیاز به آموزش داشتید پیام بدید .

 

 



ادامه مطلب ...


دو شنبه 5 فروردين 1392برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : علیرضا

سلام.


مقدمه :

بعد از اینکه یه رام سیانوژن 10 (جلای بین 4.1) رو روی تبلتم نصب کردم و یکم دست کاریش کردم تبلت بریک شد و از اونجایی که دیگه گارانتیش پریده بود دیگه نمایندگی درستش نمیکرد خودم بر آن شدم که یه راهی برای درست کردنش پیدا کنم و موفق هم شدم و البته چیز های زیادی یاد گرفتم هم در مورد تبلت و هم یه چیز های دیگه.
و البته بعد از اینکه فهمیدم راه رو (قبل از این که این تاپیک رو بزنم) اونوقت دیدم که توی سایت دیمو هم نحوه فلش کردن رو گذاشتند!

اصل مطلب:

اول این رو دانلود کنید:

 

Code:
uploadkon.ir/uploads/d700.pdf


این رو از سایت رسمی دیمو در آووردم آموزش فلش کردن تبلته البته برای خوندنش باید حتما نرم افزار adobe reader رو توی کامپیوتر داشته باشید.

حالا نرم افزار live Suit 1.0.9 رو از لینک پایین دانلود کنید:



از یه سایت چینی دان کردم.

اینم فایلی که باید فلش کنید:

Code:
uploadkon.ir/?file=DIMO%20700%2091%208.rar

که از سایت دیمو و رام استوک دیمو 700 هست.
یا:


که اینم از یه سایت چینی و سبک تر از رام خود تبلت هست.فقط فارسی نداره ولی میشه یه کیبورد دیگه نصب کرد که فارسی داشته باشه و با خوندن فارسی مشکلی نداره.
البته دکمه بک و منو کار نمیکنند.

توجه :
اگر در مرحله آخر نرم افزار فقل کرد باید ویندوز رو عوض کنید و دوباره قبل ( اگر وصل کردید تبلت به عنوان usd فلش یا حافظه شناخته میشه که دیگه نمیشه فلش کرد) اینکه تبلت رو به سیستم وصل کنید نرم افزار livesuit رو نصب کنید. وبعد در مرحله آخر بعد از انتخاب فایل فلش و زدن دکمه finish تبلت رو به اون نحوه ای که توی آموزش گفته وصل کنید.

من خودم یک ماه به این دلیل تبلت خراب موند رو دستم.

به زودی اگر خدا بخواد رام cynogen mod 10 پورت میکنم براش.


منبع : http://dimi700.rozblog.com]]>



5 فروردين 1392برچسب:, :: 16:49 ::  نويسنده : علیرضا